Barnis

Blev inge basta för min del, men E & L gjorde det efter jag & L hämtade E från hans fotbollsträning :). Fixade även snabb kvällsmat till dom innan :) Sen vart det pyjamas time & sjunga en visa med dom det blev "Lille katt" hihi ;)! Dom somnade ganska så snabbt. Jag fixade lite tvätt oså, sen bakade jag muffins nu har jag ätit 5 muffins och jag tog 6, men nu mår jag illa och kan inte få i mig den sjätte! Usch haha :p Riktigt fettsooo.

Nu ska jag dricka vatten, kissa, lägga mig i sängen, släcka ner allt som är på (lampan, tvn & datorn). Sedan bara ligga i mörkret och lyssna på vinden utanför & bara försöka sova, så himla mys! Nu saknas det bara en katt och/eller en kille!! Ska försöka tvinga någon av katterna att vara här med mig hihi ;) Nej nu säger jag Godnatt! Som jag tror jag sagt att det knappt kommer vara ngn uppdatering imorgon pga att jag har massor att göra. :):).



Puss sötisar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0