bb

Har joggat idag med, men idag blev det att jogga själv! :) Nu är jag jätte trött, är barnvakt åt L, ska fråga om han vill basta hähä :) Nu är mina dagar planerade till lördag, då blir det nog att vara hemma hela dagen oså! :) Fan kom på att jag måste göra matten nununu! Fasen, det blir efter jag inte är barnvakt längre :p Imorgon är det bara matte i skolan, slutar 11 :) Efter det ska jag följa med Nina, hon ska sola, sen blir det jogga, sen möta pappa i stan & sova över där :) Vet inte riktigt hur mkt uppdatering det blir imorgon. Kanske på kvällen innan jag ska sova :). Fredag blir det att festa, kan inte hålla mig vafan :). Men nu ska jag gå och sätta på bastun! :)


Okej fast våran är mkt mindre hähä!

Pössen på götten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0