C-kaka

Sen jag kom hem från skolan har jag sovit till typ 7, då åt jag mat och bakade, nu ligger jag i sängen med en bit chokladkaka som jag ska trycka i mig precis innan jag ska sova, tror ni att jag kan sova efter det? Hähä. Ska gå upp tidigare än vanligt, för tänkte hinna duscha på morgonen orkar inte nu ikväll. Och måste hinna äta frukost, tror inte det blir ngn lunch i skolan imorgon.. Pga studiebesök, tror jag! :p haha. Får inge info, så har ingen koll. Meeeeen, nu ska jag smaska sen sova! Hörs tomorrow! Måste läsa ngn sida på svenska boken också! Häääää



Love!

Kommentarer
Postat av: ninaah

Sv: jaaa bäästa :D koffe kommer få titta på dom med mig ha haaaaa om han inte sitter vid datorn ofc.. :P

2010-10-05 @ 17:09:19
URL: http://ninahelin.blogg.se/
Postat av: ninaah

Sv: Hahah joo, nu har jag dock mycket mer att göra än att ligga i sängen som igår som tur är ;D

2010-10-05 @ 17:15:20
URL: http://ninahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0