FB nörd på hög nivå

Försöker plugga, men allt ska ju skrivas på datorn typ & skickas in på fronter, så jag kan inte motstå att inte g¨in på någon sida haha! Och jag är världens FB(facebook) nörd alltså!! Det är sjukt. Jag kan ta upp en internet sida sen skriver mina fingrar in face trycker ner en gång med nedåt pilen sen enter, alltså det är sjukt och så märker jag det själv efter ngn sekund.. Det är läskigt asså.. Hahaha! SJUKT! Måste sluta sitta vid datorn på fritiden ändå så himla mkt dator i skolan hela tiden! :p Kom på att jag inte skrivit på ngn dag så passade på att skriva nu när jag ändå inte kan svaret till en fråga! :p

Nej vafan nu måste jag försöka plugga, har MASSOR att göra så det är sjukt alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0