Mindag abooow

Go' kväll på er! Just nu ligger jag i sängen med mina ballerina, chips och marabou som jag strax ska mumsa i mig! Kör ju på en "vit månad" så blir hemma hela helgen, eller imorgon kanske det blir bowling ;).

Jaja, kan berätta lite vad som hände efter skolan! Jag tog tunnelbanan till Skäris gick runt i affärer med min tunga väska, usch.. Fick med mig lite saker, som jag kan visa imorgon, har verkligen ingen ork nu.. Iaf, efteråt mötte jag mamma på tunnelbanan, vi drog och hämta bilen som var parkerad vid stationen, sen till centrum, gick till apoteket, efter det var vi äntligen hemma! Båda var helt slut och trötta.. Men jag sopade köket och hallen medans mamma lagade mat(Tacorullar med couscous & guacamole(stavning?) ).. RIKTIGT mumsigt. Efter det, hm, ritade lite med L och gosade lite, åkte iväg och hämta E med mamma, handla gott. Precis när jag hjälp E & L på traven att sätta på sig pyjamas och borsta tänderna säger dom att dom vill ha kvällsmat.. -.- Men så fixar jag fil o socker snabbt, SEN går dom och lägger sig.. Och då gick även jag till sängs, har himla huvudvärk och är supertrött!

NEj men nu ska jag svulla + film sen blir det sömn! Hörs imorgon!
PUSSEN&KRAMEN


<3

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0