Hej hej hemskt mkt hej..

Har ap tråkigt just nu asså, men sitter och planerar kryssning! ;) WOOP säger jag bara, nu ska jag kööööra järnet! Eller inte just nu, men om 2 månader, haha! ;)

Men idag har jag ju varit i skolan hela dagen, 8-15, hade varmkök hela dagen! Nu märkte jag vad som var min grej iaf! ;) Är riktigt glad! :D Efter skolan åkte jag hem emellan och lämna kläder jag måste tvätta, sen direkt till L's dagis och hämta honom sen till E's skola och hämta honom :). Efter det blev det lekpark en liten stund o sedan lämna E på musik skola :) Jag och L blev hämtade av mami, vi åkte hem, åt lite mellis sen har jag bara vilat! Nu får jag as ont i nacken av att sitta såhär, så blir inte så mkt mer skrivet, höhö! Snart är det mat iaf, fisk gratäng typ eller ngt! ;)


Miranda ****** Abow Helin ;)

Hörs snart ist, får riktigt ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0