Lyckliga bilder

Det blev en promenad till solbo? haha, vene om det är det men iaf nära. Gick till ica och köpte choklad kakor, mumsmensgodis! Sen blev det filmkedjan och köpte en varsin läsk! :):) Sen gick vi till en liten rutten och gammal lekplats som var övergiven med några få bänkar haha! Vi fikade lite, höhö. OCH tog maaaaassa bilder, så roligt! ;);) Efter en stund fortsatte vi tillbaka till hennes gård och tog fleeer bilder där :) Jätte roligt faktiskt! Sen gick vi in och fixade lite stuffisar, hon åkte till Koffe och jag mötte på En kompis och hennes pojkvän(min kusin)! ;) Haha, följde med dom till S centrum och handla chips o dipp o Billys pizza haha, tjockis TIME ikväll! Har precis kollat igenom alla bilder vi tog, hahahaha! Jesuskrises hähä.

Några bilder, vi har typ 170 bilder, så orkar verkligen inte lägga upp allihop haha!;










RUMPAAAH




LYCKA!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske följa med mamma och handla, om jag får haha. Eller så blir det att slappa som vanligt, hähä! Men jag återkommer häääää.

/M

Kommentarer
Postat av: ninaah

Puss på dig sötnos :) <3

2010-10-01 @ 19:42:56
URL: http://ninahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0