Pizzuzkaaa

Filmen var faktiskt bra! Rekomenderar den! :D Riktig myssöndag blir det idag, nu tänkte jag kolla på Vampire Diaries! Någon som kollar på det? Vad tkr ni om de? :). Åh och mamma och peter har beställt pizza eller ska, så blir mumsig pizza till middag idag!! Mums! Riktigt sugen på det, de var länge sen jag åt det.

Men sen måste jag fasen ta tag i städningen också! Har även massa kläder som jag ska fixa ihop i en kasse sen blir det att ge det till klädinsamlingen som kmr på onsdag, hehe. Men nu vill jag kolla på vd, hörs!


Kommentarer
Postat av: malin

sv; hur bra va filmen 1-10 :) kolla på skicka vidare den e aaasbra

2010-09-26 @ 18:42:52
URL: http://malinfrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0