Go' kväll!



Usch så trött jag är just nu! Men snart får jag sova! :). Igår så vila jag typ heeela dagen, var så himla trött! Sen så åkte jag till pappa och sov över där :). Idag har jag varit i skolan, min grupp hade servering, så jvl jobbigt.. Jag gillare inte alls asså, usch.. Efter det så träna och sola jag med Nina & Kim, åkte hem, hämta ut paket, åt och duschade! nu ligger jag i min säng, ska sova alldeles strax. Gud så skönt det ska bliii! :D Imorgon ska jag få min tandställning på nere tänderna, läskigt! Och förmodligen spänna där uppe för första gången, alla säger att det gör as ont, men vi får se! Nervös inför klippningen ocksåååå! :O Ajaaaaa.

Skriver när jag skriver, hehe!
Godnatttttttt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0