I love you

Tjulululuu, nu har jag inte skrivit på några dagar pga att ag jobbat, tränat, träffat en vän & myst med min man. Har liksom inte haft tid hehe :).

Men nu är jag hemma, har precis ätit frukost, är barnvakt åt min lillebror för han är sjuk :/ Stackaren.. Jag själv börjar också bli smått sjuk känner jag, hoppas bara det inte bryter ut eller hur man ska säga, att den är på väg men sen går den tillbaka igen, för jag orkar verkligen inte vara sjuk! Det är så himla tråkigt..

Igår när vi tränade, vart det rygg, ben & mage :) Vi kör mage mån, ons & fre :) Så det blir 300 sit ups/v ;) Hehe. Igår tog vi verkligen i med allt, var helt slut efteråt, jag höjde som bara den i vikter och älsk med. Underbart! Trodde aldrig jag skulle klara så mkt :). Efter det orkade vi inte mkt kan man ju säga haha..

Idag ska jag träffa Isabell tror jag? :P Vid 5 tiden ska jag möta pappa & Alexandra inne i stan för lite middag, sjukt länge sen sist.. Efter det blir det hem till min älsk, blir ingen träning för min del idag, blir så sent annars.. Men imorgon så kör vi igen! :) Hoppas jag får jobba imorgon också, det vore nice! Nu tänkte jag sätta på en tvätt, städa rummet & duscha, hihi ;)
Hörs!



Sjukt dålig bildkvalité, med camen haha!

Men vart fan är snön undrar jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0