I'm feeling lucky like a four leaf clover

Har varit uppe sen min babe åkte till jobbet, duktigt! Burkar oftast somna om och sova hur länge som helst. Men har inte gjort så mycket ändå, satt på en tvätt som jag strax måste hänga upp! Sen blir det en dusch, känner mig skit äcklig! Måste nog städa rummet först, heheee.. Fick precis reda på att det bli iaf 2 dagars jobb nästa vecka, skönt! Få något att göra! :)



När älsk har slutat ska jag möta upp honom så blir det träning! Idag var det axlar & något mer, kommer inte riktigt ihåg hehe! Har börjat med träning 6ggr/v :) Fast förra veckan blev de bara 5! Är så glad att han fått mig att träna, har alltid velat det, komma i form, och nu ska jag uppnå de målet jag velat läääänge!!

ne nu måste jag sätta igång! P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0