♥ LOVE

Shiet va tiden går fort! Snart en vecka sen jag skrev sist haha! Har lämnat småbröderna imorse, efter det har jag sovit lite till & från.. Sjukt trött! Måste hänga upp tvätt, på med ny maskin, bädda rent sängen, äta däriemellan, sen blir det träna med min babe, sen tror jag att jag ska träffa Sandra & Lotten för lite tjejsnack! :)

Om en vecka får jag sluta med dom här gummisnörena, men vad kommer efter det tro? Usch vågar inte ens tänka på det.. Ungefär 2-2½ månad kvar av min tandställning! Hoppas allt går rätt så jag slipper ha den längre tid! :)





Och fasen vad jag älskar min babe! Kan inte sluta tänka på honom en endaste sekund! Han betyder saatanan mkt för mig!! Skulle vilja krama om honom 24/7 om det gick! Men det går ju inte :/

Nä nu ska jag gå ner och äta några philadelphia mackor innan jag gör ngt annat! Mmmm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0