Min helg♥

Haft en riktigt mysig helg!
I fredags tränade vi, sen åkte vi hem & börja laga mat, potatis med fläskfilé, så himla gott! Tog sin lilla tid, men gott blev det ju ;) Efter maten åkte vi hem till Nina & Koffe, umgicks med dom och Kim & Janne :) Myspys! På natten kunde jag inte somna förrän 6 på morgonen, mådde illa & skit, vet inte varför.. Känns som man börjar bli sjuk! På lördagen var vi bara hemma, skönt det, vi sov till typ 1 på dagen haha! :) På kvällen blev det film! Twiglight 1an + 2an :) Måste se 3an någon dag också! :) Det var super mysigt, bara vi två, ingen annan ♥

Igår vart det 2 kalas/fika att gå på! Mysigt! Sedan spela vi lite Mario kart, men fasen vilken dålig förlorare jag är, haha! Så spelade inte så mkt... haha... Det blev tv mys, och massa gos! Haha, fasen va vi har myst denna helg! Men det är så skönt att bara ta de lugnt ibland också ;)

Just nu, ligger jag i sängen, börjar må bättre. Mådde skit illa nyss, var tvungen att gå ner och käka en banan, nu börjar det gå över, ska ta och sova en stund till, så går det nog över helt & hållet! :)
Sååå godnatt en stund till hihi :)♥



Fiiina brudar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0