23/4

God morgon på er! Ja Andreas drog mot jobbet för ett litet tag sen och jag kunde inte somna om, så har kollat BB & fejjan och lite så, sedan kom jag på att jag hann inte lägga upp gravidveckogrejen igår, vi kom hem super sent, så det var nästan bara att slockna i sängen på en gång!  :P Så det kommer iaf!

Om en timme eller så ska jag börja vecka boysen som ska iväg till skolan sen, uteliv står på schemat, så måste hitta på ngt dom ska ha med sig, finns inga mackor, så vettefan, men får fråga mami! Efter det blir det nog hem och sova mer, blev inte många timmar, tycker synd om Andreas som ska jobba hela dagen + träna :/ Stackarn kommer vara helt slut sen! :(♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0