25/4 :)

Trotsåldern är inget att leka med alltså!! Men är lika glad för det, soligt och fint ute, jag är färdigfixad & P skjutsade killarna till skolan pga sega L, som då är inne i trotsis nu(den kom sent).. Så jag slapp springa med ena ungen 5 m framför och ena 5 m bakom, sköööönt! Så nu sitter jag här hungrig och väntar på att få gå till centan, köper en macka som jag kan äta på vägen, finns inte ett shit här hemma.. :P Blå himmel, sol, fåglarna kvittrar, UNDERBART, ÄNTLIGEN!! :) Hoppas allt grått väder väntar till hösten nu ;)




Jaa what to do? I dunno.. Kolla runt lite här, sen dra! Pussen!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Godmorgon på dig vännen ;)

2012-04-25 @ 11:04:19
URL: http://lottislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0