Fredag 27 april

Godmorgon fredag! Vaknade precis ur min skönhetssömn, haha ;) Tänkte gå upp & äta frulle :) & sätta på en maskin m tvätt! Om ett par timmar blir det hämta kidsen från skolan, däremellan vettefasiken vad jag ska göra ;O Vill färga håret alltså, men vet inte.. :P Ikväll kanske det blir grillning, men får se vad A säger sen senare. Annars bara ta det lugnt hemma, eller kanske städa oså? I dunno.

hahha, tror bebis hade hicka när jag vakna, var så grymt kissnödig, men orkade inte gå upp, så det gjorde skit ont när han hicka(tror han gjorde det) haha! Gulle :) Åååh vill ha augusti nu så min baby kan komma uuuut :)♥

Ne nu fasiken kurrar magen, de e dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0