Freeedag

Shalom, ligger i sängen och slappar, fortfarande små förkyld,blää. Ska iaf till Sandra & Lotten ikväll & umgås! :) Efter det ba hem & sova! Imorgon slappa hela dagen, sen hem till min kusin som fyllt 20 år, fira henne lite :) På söndag blir det brunch hos min faster med Andreas :) Så fullt upp är det! Har sovit massor idag, sjukt trött, tänkte ta något att äta nu sen sova en stund till, sen duscha och fixa mig :) Det blir nice och träffa dom ikväll, länge sen nu!

Magen mår bra, har börjat få illamående ibland nu :O Har inte haft mkt tidigare, spytt en gång bara i typ v.7? :P Men nu börjar det faktiskt komma.. Hoppas det inte håller i sig :/ Sjukt jobbigt.. Bröstmjölken har blivit gul, inge genomskilnigt längre :O Jobbigt när det läcker heeela tiden.. Men men, & snygga bristningar på brösten har jag fått också, härligt! eller? haha. Snyggt med stora tuttar men inte bristningar, fy bubblan, men det är sånt man får ta! Så garrat kommer min mage bli full av bristningar haha :( :P. Min navel börjar försvinna och kommer bli utåt ser jag, har alltid haft ganska mkt inåt, så nu börjar den komma ut haha. Jag kan inte se fötterna om jag står rakt :) Hihi. Och det börjar bli feeeett jobbigt med att sätta på sig strumpor! haha, snart får Andreas börja hjälpa mig ;) Visst det går ju att man sätter på dom från sidan när man sitter ner, but i dont like it,krångligt. haha.

Bostad, jadu, nu ska det gå framåt, har vi inget inom ett halvår så får vi ringa till kommunen & dom hjälper till att snabba på det i think! Så hoppas hoppas att vi har något innan lill grabben kommit ut! :D Men nu mår jag illa igen, haha, måste gå och äta fort! Byebyebaby!



Haha, där ser ni inåtnavel ;). Gammal bild som jag hitta på bilddagboken, haha! Det är kul att ha sånt så kan man gå tillbaka och kolla haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0