Gårdagen, nu :)

God morgon! Igår blev det försökskanin åt Emelie som gjorde naglar :) Jag tyckte det blev fint, men hon vart inte så värst nöjd :P


Goooottt till lunch, Emelie bjöd :)

Sjukt trötta var vi på slutet iaf! På vägen hem(resan hem hände det mycket underliga grejer, men orkar inte skriva haha!!) vart det hämta post, sedan köpa en liten grej till älsk, sen satte jag mig på bussen äntligen! :) Men träffade Lotten på bussen, så det vart att följa med henne & hämta Nea från hund dagis :) Gosis! Sen vart det hem, käka lite mat, mums! Efter det så skulle jag till centan för att köpa busskort & comviq kompis till Andreas, började såklart regna, men det var bara att gå ändå! :P Mötte Lotten, sen mötte vi Sandra i centrum, handla lite frukost & dom mat! Blev lite girltalk samtidigt, alltid lika roligt! ;) Gick efter handlingen till Sandras mamma & hämta lite saker, sen fick vi skjuts till L&S, därifrån sa jag hejsvejs till dom & gick hem! Myste såklart massor med min finaste & massa mysprat :) Love it :) Sen somna vi båda bums, fy så trött jag var! Sovit as bra, så himla skönt :)


Älskar dig♥

Vaknade av att han skulle upp till jobbet, & jag var super hungrig, så gick och tog lite tidig frulle! Sen vare bara somna om, slapp lämna kidsen idag också ;) Nu ska jag gå & käka min andra frulle, hehe, sen möta Emilia för att sedan åka till bajs Arbetsförmedlingen, som jag inte vill åka till egentligen.. Det är bara jobbigt... Så ska ta bussen om 40 min, så har lite brådis nu haha. ;) Ciaociaociaociao, hiehie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0