God morgon torsdag :D

Soligt och härligt!! :D Vaknade vid 7 tiden, snooza fett länge, sen var det bara upp och hoppa :) Trodde jag skulle lämna Elliot och Linus, men icke sa nicke, nej men mami var hemma, hon skulle göra det idag, skönt! Men jag fixade dom här hemma medans mamma fixa sig själv, dom åt frulle, sen åkte jag med och fick själv skjuts till centan, tog blodprov, har så himla lågt blodvärde, även fast jag äter järnisar, så dom skulle kolla ngt.. :P Efter det handla jag kattmat, mackor och juice :P Gick hem, as skönt med solen i ansiktet asså! :) Myspys, men det ska ju bli sämre väder dom kommande dagarna, eller veckan, men får hålla tummarna att det vänder :) När jag kom hem blev det frukost, mums mums!



Nu ligger jag i sängen och slappisch, lyssnar på musik♥ Ska sätta på ett avsnitt av One tree hill som jag precis ladda ner :) Efter det kanske ett bad, får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0