Härliga soliga lördag! ;)

God dag :)

Har precis duschat oså, har varit vaken ett tag men inte orkat göra något :P Men nu är jag nyduschad & precis valt kläder :) Ska börja sminka mig, jag & Lotten ska nämligen möta upp Sandra i Huddinge när hon slutat & ut på presentjakt! En väns dotter har kalas imorgon, så måste ju ha något fint att komma med :).

Igår efter 3 timmars hårlockande, så kom Andreas äntligen hem & vi mös massor, haha vet faktiskt inte varför jag började med lockarna hahaha! Idag ser dom helt mongo ut :P Men lite uppsatt hår & locka om lite så ser det nog okej ut ;)


Dags att fixa sig nuuuu!

Sooooligt och fint ute, jag dööör, vill ut nu nu nu :) Jag & Lotten bestämde precis att vi ska ta och promma ner till rönninge till tåget ;) Woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0