kvällis

Shululu, det blev ett bad, varmt varmt bad, så himla skönt :) Efteråt hämta jag småkidsen, vi gick hem, dom fick lite glass och kakor och jag med såklart haha ;) Sen vart det fullrulle, hjälpte till med glad påsk kort/lappar, gjorde mustasch på båda två, och satte på dom skjortor :) Sen gick dom ut och plinga. Kom hem glada med massa gott, haha. Sen fick vi middag, hamburgartallrik, mummmms! Linus fick bada efteråt, sen vart det dags att klippa honom. Skulle rakat skallen helt, men fick bli tuppkammis haha :)





Haha, gulle!

nu väntar jag på bättre tider.. nej men ska se tv eller ngt, sen ska jag möta Andreas när han är på g hem.. Vill bara pussas massssssor... Yäyä, imorgon vettefasiken vad man ska hitta på, vaknar iaf upp bredvid min älskling :)♥ Sen får vi se,
men nu säger jag GODNATT för idag hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0