Lördag 21 april

Igår blev det ju hem till Lotten & Sandra, super mysigt och super roligt som vanligt när man är med två moggisar :D Vi satt och snacka skit skratta och käka lite av min GODA kladdkaka, haha ;) Muuums sa dom med ;) Cred till mig ;) Ne men den är super god faktiskt! Efter några timmar där så åkte jag hit till Tunisch där vi sover på helger :) Men ganska onödigt denna helg egentligen. Men men, har ju katten här som vi ska mata oså. Ge den sällis oså.



Just nu är jag helt jävla själv, så himla tråkigt!! Men men, får väl alltid stå ut med det på lördagar, att han drar och tränar.. Min starke man haha! Senare ska vi till min kusin som fyllt 20 ju :) Får cash av mami att köpa en present, I hope she likes it! Hehe :) Efter det blir det hit och Andreas ska ha en kompis här & dom ska typ sitta och dricka :P Kulkul. Nu ska jag ta det lugnt en stund till, sen kanske jag ska följa med och hämta lite grejer hemifrån som behövs. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0