Några timmar sömn ♥

Fasen va skönt att sova några timmar till! Linus är riktigt trotsunge just nu, han hade inte den "riktiga" vid 3års ålderna har jag för mig faktiskt, så det kommer nu.. Och fy bubblan vad man måste ha tålamod.. Och jag tänkte imorse att jag äter inte förrän jag lämnat dom och kommit hem igen, men det var ett misstag!! När man är hungrig har man typ inget tålamod... Men jag tror jag klarade mig rätt bra med den biten iaf.. :P Kom hem åt en skål med flingor, kollade runt lite på nätet, sen somna jag bums! Så himla sköööönt!


Tröttttttt chey

Nu är jag helt nyvaken, kittlar i mina händer när jag skriver, vet inte vrf det är så men det blir så varje gång jag är nyvaken kan jag typ inte göra något med mina händer för då kittlar det som fn! :P Haha.. Nu vill jag äta något, tror det blir en liten pizzabit som blivit över från mamis och deras mat igår :P Gottgott, namnam!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0