Tisdag 10 april

Fy för mig, har legat och degat i sängen, heeela morgonen och dagen.. Imorgon får jag börja med en promenad när jag vaknat, för att vara pigg och göra saker hemma. Brukar ju lämna Elliot o Linus men när dom inte är hemma så går det ju inte, så då vilar jag bara hela dagen ist.. Visst har fixat diskmaskin och satt på, men tvättmaskin då? Har inte orkat hänga upp kläderna.. MÅSTE göra det nu.. Funtar på att ta ett bad, först äta lunch! Undra vad man ska göra för mat idag då? Är sjukt sugen på tacos eller lasagne, men vene om vi har allt till något av det haha.. Så då måste jag gå och handla, joooobbigt... hahaa.. :P



Måste göra ngt, hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0