underbart!

Har blivit sjuk, blää.. Andreas har nog smittat mig, han har legat sjuk sen fredags tills igår, eller han är väl fortfarande lite snorig oså men drog och jobba idag ändå.. Så ja, jag har nog fått det han har haft hela helgen.. Blandning av allt? Haha.. Ne men det är fett jobbigt, det var ett tag sen jag var sjuk sist, det är fan rekord länge som jag varit frisk! Förut var jag sjuk en gång i månaden utan att överdriva.. -.- Idag ska det förstås vara soligt och härligt ute, men jag ska stanna inne ändå, förutom när jag ska hämta små bröderna, så lite sol i ansiktet får jag då iaf! Annars ska jag bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv, haha..

Jag döör jag vill ha choklad men finns inget hemma och har inga cash... Så grymt jobbigt.. Men får hålla mig! Skulle gärna vilja ha kladdkakan från Sandys som jag åt för ett bra tag sen, när vi var och fika, mmmmmmmm så JÄVLA GOD!!!! :P Ne måste tänka på annat, haha..

Fullt upp i helgen, brabra, så blir andreas inte rastlös xD.
Min underbara prins rör på sig då och då, han har sina tider redan ;) Så han sover gaaanska mkt, hoppas på en lugn bebis (a);) Haha, får se ;) Men tiden har då ändå gått fort! Redan 24+3 idag! Gått över halva ;D Och igår bestämde vi gudmödrar och gudfadrar :))) Våra underbara vänner har fått äran!♥♥ Hihi :)

Ne ska nog sätta på en film eller något, om någon timme är det dags att hämta! Ciao :)



Jag hjärta dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0