Vad ska man göra...

Hellu hellu! Vart en fika med brudarna & present, hitta även en mamma klänning jag köpte :) Och leggings! Kom hem, pratade med mamma & P en stund, sen åkte jag och mami & storhandla, mysigt! Nu är vi hemma & jag väntar på maaaaat, så hungrig!



Men att en sån bra dag bara kan vända och bli världens sämsta är fan olagligt.. Jag är så jävla arg just nu, så jag ryser inombords & ont i magen så jag mår illa, helt yr.. Jag vet fan inte vad jag ska göra, bara vara hemma eller ut och ha kul med någon?? Vet inte... Får inte tag på A heller så vi kan prata, han vägrar svara... Aah, så det blir inget mer skrivande för idag, då skriver jag bara massa dumt.. Pusshejj, hoppas ni har en bra lördagkväll iaf!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0