Wohoo?

Riktig bajsnatt inatt, vaknat typ 4-5 ggr.. Så jvl jobbigt, ont i ryggen som fan har jag med.. Andreas måste ge mig massage!! Haha. Annars då, vi har vaknat, gått upp käkat frulle. Jag har städat köket efter gårdagens kalasfika, tvättat & hängt upp kläder. Vi har ätit lunch. Nu är han och tränar, och jag har skit tråkigt. Sitter vid brasan och värmer mig hehe :) Borde tvätta lakan, men det är så jobbigt när det hänger tvätt överallt, så får köra på de imorgon.. Så vad ska jag göra medans han tränar? Vika tvätt och lägga in i garderoberna är det ända jag kan göra typ. Vi ska bada när han kommit hem, så det kan jag ibnte heller göra haha. Så jävla tråkigt har jag just nu alltså.. Yeye, senare ska vi bara mysa.

Bebis rör sig som fasiken! I helgen va vi på fest och efter det piccan, då satte det fart på honom, han festade med oss hihi ;) Fast inne i magen :) bara 17veckor kvar till BF haha! Lääängtar!!! :)♥♥



Ska börja med magbilder varje söndag from söndagen som kommer :) Dvs varje gång jag byter vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0