älskling

Nu ska jag äta något snabbt, frukt blir det nog! Sen får jag köpa en macka i tumba. Hinner inte göra i ordning något riktigt. Sen ska jag möta min bästa i tumba, betala räkningar, sen blir det gymmet! Sola och gå på löpbandet, får gå typ 40 min/1 h, eftersom grabbarna ska träna 1h/2h, sen blir det sola en stund ocksp, sen får jag väl kolla på och drömma om mig själv när jag får börja köra hårt till slutet av året :) Höhö. Längtar redan, saknar att ta i & gå upp i vikter, även fast det inte blir så mkt men ändå något haha! Jaja, slut skrivet nu, för övrigt har jag bara kollat film hela dagen, så himla slööööö.

Nä nu måste jag få i mig något, börjar må illa av att jag är hungrig! Blääblää, Hejdååååiii :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Du vet väl att uv-ljus inte är så bra för barnet?

Inte bra att sola när man ärgravid..

2012-02-23 @ 16:17:18
Postat av: Miranda

Hej! Jadu, alla säger olika, det finns typ inge "bevis" eller vad man ska säga om det tydligen.. Mor min säger att man kan iaf. Får fråga bm sen då. Men om man vill veta så blev det inge solning ;)

2012-02-24 @ 11:07:08
Postat av: Linda

Jag har också hört att de saknar "bevis", och att de är svårt att hitta "bevis" för ingen vill utsätta sig för de.. och att dom rekomenderar att inte sola för att de är skadligt för en själv som man vet, och då "borde" de inte vara så helsosamt för barnet heller.

Vilken tur då :) Jag skulle aldrig våga sola när de inte är säkert! :)

2012-02-25 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0