Det blir myslördag!

Hej lördag! Har bara slappat, käkat frulle och slappat, är helt slut! Haha. Ibland får man.. Ikväll blir det bara mys, Andreas kommer komma hem sent, den jäkeln, men sen blir det hyrfilm med honom & Milos! Först Melodifestivalen, skiteri! :P Jag sitter här tokkissnödig, haha, vene varför jag inte gick på toa innan jag börja skriva men men.

Igår hade Milos födelsedagsfika, precis innan de åt vi tacos till middag, hela familjen ;) 7 pers vid matbordet, vi har fasiken ätit tillsammans dom senaste dagarna, sjukt mysigt! :) Aja, gästerna åkte hem vid halv 10, jag var dunder trött asså! Uscha, skulle kanske med en kompis ut och dansa, men det var kört, somnade på en gång när jag la mig i sängen haha!

Bröstmjölken fortsätter, jobbigast är nog nätterna när man vaknar av att det blir blött... Hur jag än ligger så känner jag.. haha. Nu vill jag gärna på toa sen måste jag städa rummet lite snabbt! Dammsuga oså, så det inte hinner bli värsta dammråttorna... x)

Musik på & städa, ciao!!



Vill lägga upp musik här från youtube men vet inte hur man göööör, HJÄLP? Taccccck.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0