Hjärtornas dag höhö

Haha, okej, bad avslut på sista inlägget, men blev ba så sne orkade inte skriva mer sen! Haha.

Jag åkte till ams och hade möta där med en handläggare! Efter det drog jag hem och börja fixa lite surprise för min babe höhö :). Har även tvättat och fixat disken, & städat rummet! skönt när det är fint! Sen senare blir det bara massa mys! Känner mig sjuk, men vettefan om det bara är för jag är trött..

Vill göra någonting till efterrätt men vet inte om jag orkar haha! Och vet inte vad jag ska göra, mest passande skulle vara typ kärleksmums, men har inte vissa grejer hemma.. Får göra nå enkelt, typ muffins eller något, det ska ju vara lite extra idag för allihop :).

Men nu måste jag fortsätta fixa, blir nog ett bad med älskling när han kommer hem, myspys! ♥



GLAD ALLA :S DAG PÅ ER!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0