I don't understand..

Fan vad jag saknar vissa, men jag får inte.. Jag orkar inte med sådana här löjliga saker, jag har inte TID med sådant, jag måste fixa mitt liv först helt och hållet, sen har jag tid med att reda upp saker och ting. Men tror inte att dom orkar vänta. Men jag har iaf dom bästa kvar hos mig, oavsätt hur lång tid det går mellan att man hörs så har man lika kul ändå och är med varandra som att man umgåtts hela tiden, SÅDANA är har jag tid att umgås med, men inte såna som ska LETA efter problem, LETA efter något att tjafsa om HELA tiden. Ibland önskar jag att jag valt annorlunda, men då skulle jag ju inte vara samma person som jag är idag, så det är väl ändå bra på ett sätt att jag gjort som jag gjort.

Jag tycker det är synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0