Igår & idag!

Gårdagen började med frukost, dusch, lunch, sen åka och träffa Neo :) Det var myspys, han var gooosig :). Vi var med dom ett tag, fick lite bebiskläder, och ngn olja för min mage & mina tuttar :P Efter det mötte vi Nina & Koffe, sen Kim & Janne, handla mat, sen drog vi upp till N&K för mat och mys framför Melodifestivalen :) Sen hemgång, somna typ direkt, åhfysatan va kallt det var ute!! Jag blödde lite näsblod på vägen till bussen, antagligen pga att det var så kallt!! :P Sjukt.

Idag så har jag mamma & Linus kollat på när Elliot haft innebandycup :) Mysigt! Nu har vi ätit någonslags lunch, och ska fixa oss nu för fika hos deras låtsasfarmor som fyller år idag! :) Efter det ska jag åka till farmor för middag, hon fyller år imorgon! :) Hehe. Sen blir det hem och bara gosa med min babe! Jag kommer fasen vara helt färdig ikväll efter denna helg! Jaja, nu så ska jag fixa mig,

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0