Let them know how you feel..

Blev ingen städning, det blev ist lunch & mådåligttid haha, eller vad man ska säga. Ena stunden är man glad ena ledsen.. Så ibland blir det så här liksom... :P Har kollat efter weekend grejer för mig och Andreas, vill bara åka iväg och mysa, men finns så många olika ställen, så man vet inte vilket man ska välja.. Vi ska kolla mer tillsammans sen när han är hemma!

Sen har jag kollat mammakläder till sommaren, men hitta inget typ.. Sen barnvagnar! Gillar flera stycken, men vet inte vilken som är bäst! Men tror jag hitta en nu! Måste bara visa Andreas och fråga vad han tycker :) Och fråga mamma om råd :P.

Så nu ligger jag är, sjukt ont i huvudet, som jag haft till och från hela veckan.. Kul va.. Fast inte tagit en endaste tablett, försöker att inte ta, vene om det spelar ngn roll, men kroppen får fixa det själv. Men den verkar behöva hjälp haha..

Vill bara att mello börjar så kanske jag blir på bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0