O-o-o-onsdaaag....

Fy vilken morgon, helt slut nu! Vaknade och det kändes som att jag hade feber :( Men var tvungen att gå upp ändå, så duscha jag Linus snabbt, sen gav dom kläder och dom var så seega :P Sen frukost, borsta tänderna, klä på sig yttekläder.. Sen bestämde jag mig för att ta dom i pulkorna idag, och det ångrade jag ganska snabbt haha, vafan jag drog en pulka med en 8 åring i & den andra pulkan med en 6 åring i, gissa om det var tungt?! Haha fy, efter 3 minuter så dog jag typ, men var bara att fortsätta :P Ända till skolan, men i uppförsbackar fick dom dra och gå själva asså haha ;P

När jag kom hem. så skottade jag snön så man kommer fram liksom, även framför brevlådan & sopgrejen höhö :P Jobbigt, och lekte lite med Smulan i snön, hon älskar när man kastar snöbollar till henne, så hoppar hon och grejer haha ;) Kom in, fixade disken på en gång & sen tog jag mig en chokladkaka bit som jag sitter och smaskar på just nu! Mmmm!!

Nu tänkte jag kolla på lite olika serier :) Lär ju somna till det, är sjukt trött! Men får se om jag lyckas hålla mig vaken :)




Juste, min babe blev glad för det lilla jag gjorde igår :) Tror jag haha, han tyckte jag var gullig ;) Hööh. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0