Onsdag 29/2

Ååh va fint väder det är och jag bara sitter inne, skit tråkig.. Men jag är så himla trött heeela tiden.. Kan ju inte ba gå ut helt själv heller.. Men får typ börja med det, haha.. Kommer vara riktigt blek till sommaren asså.... Vill ba ha sommar nuuu, lyssna på musik grilla & så med dom närmsta :) Mysigaste! Förra våren/sommaren var den bästa på lääänge asså :) Sjukt nice tid :) Och jag träffade min älskling! ♥

Nu då? Vad ska jag göra? Ingen jvl aning.. Milos ska hämta barnen, jag skulle typ fixa pizza degen.. Men sen vet jag inte. Får kanske ta och göra ricinoljan, duscha, känns som evigheter sen haha! Måste börja göra saker på dagarna, annars är jag så rastlös på kvällarna när alla kommit hem och då är ju dom helt slut efter att ha jobbat/tränat oså.. Så blir ändå tråkigt för mig xD

6 dagar kvar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0