Tisdag 28/2

Igår efter inlägget blev det att halvsova tills jag skulle hämta Elliot & Linus. Sen matlagning med Milos när vi kom hem, möte, umgås med mami & sova! :P

Kom hem för ett litet tag sen, har varit hos tandis :) Och jag är så glaaaaad :D Tar bort tandställningen redan nu i mars :D Trodde jag skulle få vänta till April typ, men neej i mars tar jag bort den :D:D Wihuuu :) Och om exakt en veckan så är det UL också :):) Nu piper tvättmaskinen, ska hänga upp det, sätta på en ny tvätt, äta glass & sen har jag möte kl två! Efter mötet blir det hämta Elliot & Linus & typ börja laga mat! :P Tänkte baka något till efterrätt också, får se vad det blir :) Är sugen på något riktigt gott!! Men vene vad haha..

Yeye, måste hänga upp nu orkar inte lyssna på pipet haha! Heidoo:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-02-28 @ 12:35:23
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0