Min helg!

Blev en lååång helg för mig!!

I fredags drog jag ut och åt middag med några stycken, eller ja vi vart 11 st. :P Efter det drog vi till Underbara bar, slutade va taggad efter ett tag, skit tråkigt, så tog det 2 timmar för mig att samla mod för att åka hem helt själv eftersom dom andra drack och hade kul :P Kom iaf hem till slut, vid vid 2 tiden eller något. Låg i sängen satt vid datorn lite, sen kom älskling hem, full som fasen haha! Han klarade av att prata pyttelite med mig(han mådde illa) sen somna han bums, gulligaste ever när han sover! ♥ Kollade lite face oså innan jag kunde somna, men gjorde det till slut!


Mongo bild på mig.. Sophia & jag! :)

Lördagen vaknade jag vid 8 tiden av mina små bröder, sen somna jag om till halv tio kanske. Vi låg i sängen bara, tills Danne fråga om vi skulle med och käka pizza, men för mig blev det hamburgare :) Mums, det vart frukost/lunch hehe! När vi kom hem duschade vi, sen skulle vi vila lite, vi skulle på bio sen egentligen. Men när vi ligger i sängen så känns det som jag har värsta rövsvetten (hahaha), så jag(javet äckligt!menmen) gick upp och skulle torka av mig, så när jag står upp brevid sängen så ser jag blodfläck på lakanet och jag börjar böla som fan och får panik, jag tar handduk och torkar av så kommer det mer blod, som mens ungefär. Jag går ner och säger det till mamma, så hon säger direkt att vi måste åka in. Jag sätter mig på toa för att kissa innan vi går så kommer det mer. (Men jag har aldrig ont..) Så på med binda och klä på sig och åka in till gynakuten, vi kommer in betalar, jag får göra urinprov, och sen sätta mig och vänta, det var typ 3 st där redan. Jag tänkte ba men det här går nog snabbt. Efter någon timme kommer det en till som vill ha hjälp, hon får hjälp efter 10 min?? Jag tänker ba aja sen får ngn av dom här gå in.. Men NEJ, vi sitter där till 6(vi kom in kl.3), Andreas går och frågar hur många det är före, 4 st då. Sen kommer nattdoktorn och pratar och förklarar att det är ganska så lång väntetid pga massa saker.. Så ringer mamma och frågar om vi ska vänta, ja men det gjorde vi sen. Vi gick till flempan centrum och hämta käk, sen blev det melodifestivalen där också.. Efter det blev det en film.. Sååå segt, efter 7,5 timme där ropar dom ÄNTLIGEN upp mig, jag höll på att börja gråta för jag vart så glad, hade så jävla ont i min svanskota så det inte va sant, va så trött på att sitta!!! Men när vi kom in frågade hon lite frågor och sen fick vi se vårt ♥ på ultraljud, den mådde bra, och sög på tummen :). Hon kolla även livmoderhalstappen?! tror jag det heter. FÖRSTA gången EVER jag låter någon kolla på mig där nere, super ljust rum och jag ba kolla på Andreas och försökte andas, vene vrf jag har svårt med det men men.. Allt var bra, den var fast och stängd(vene det var bra iaf).. :) Så åkte vi hem, somna bums typ, vi kom hem halv 12 tror jag? Fy va trött jag var!! Om ngt skulle vara fel skulle jag må så himla dåligt och känna mig skyldig, men som tur var allt bra♥

Söndag, frukost, sen storstädning med hela familjen, jag går på toa efter några timmar och märker att jag har mellanblödningar igen/fortfarande.. Fortsätter städa, tänker som mamma sa att det är från igår.. Sen duscha vi oså efteråt, sen blev det till TB's med Andreas, Milos, Koffe & Nina för middag :) Det var mysigt, handla chips och cola efteråt, bussen hem och låg och mös i sängen tills vi somna :) Myyyys!♥

Idag vaknade jag som vanligt typ tio minuter innan Andreas kl ringde, gick upp och kissa, sen tillbaka till sängen och mös tills han skulle upp! Fattar inte vrf jag vaknar så varenda dag asså.. :P Iaf sen vart det tv en stund sen somna jag om, skulle upp 7.15 igen men somna om hela tiden, Elliot kom in och väckte mig flera ggr, jag var helt sluuut, men kl 8 gick jag upp och åt frukost, borsta tänderna klädde på oss och gick och lämna dom till fritids. Skönt att dom kunde vara där senast 9, annars skulle vi varit ganska mkt försenade.. :P När jag kom hem blev det på med en tvätt(som jag måste hänga upp kom jag på..) sen vila. Sjukt trött. Har fortfarande mellan blödningar.. Ilar mer än vanligt känns det som, kanske för jag tänker på det helatiden.. Men men, UL om 8 dagar!! Håll uuut!! :)

ÅHherre! Värsta boken hahah.. Jaja, nu vene jag vad ska göra, fixa en skål med glass m choklad sås i think iaf :) Kolla Desperate houswives :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0