Burrrrrr

Jag hatar åska, värsta som finns! :( så jäkla rädd asså!! Och Andreas har dragit ut, så är helt själv, eller aa typ! Aja, jag överlever väl ;). Bara det inte åskar när jag ska sova! :o Har målat klart första omgången av sängen, imorgon får han måla sista gången så på söndag kan vi sätta ihop den ;) Och när vår lille son har kommit så ska vi måla klart den helt, små detaljer som ska dit som man inte kan göra nu ;) Den kommer va så fin ♥

Nu är de fan inte lång tid kvar!!! om 5 veckor(ifall man skulle gå över tiden...) har vi garrat honom här hos oss :D Vår älskling ♥ Dom här sista veckorna blir det att ta det lugnt bara! eller aa det har jag sagt att jag ska göra hela veckan men ändå så har vi åkt runt varit iväg typ hela tiden haha! Men det har varit mys! Skit ont i halsen nu och täppt i näsan, hoppas att jag inte är det under förlossningen, så jag kan andas ordentligt haha :P

Ååååh jag börjar bli så nervööös :P Men kommer ha dom ♥två viktigaste personerna i mitt liv♥ med mig där, vid min sida, så jag klarar mig nog super bra :) Ja mamma ska vara med & såklart Andreas :).

Nä nu ska jag ta och försöka ta en tupplur, så himla trött, känns som att jag har feber också :o Ciao! :)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline -

Åh vilken fin bild på dig och magen! Oroa dig inte det kommer att gå jätte bra :) Lycka till kram Jacqueline

2012-07-18 @ 21:08:31
URL: http://byjacquelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0