1 dag!!

Imorgon är det sista dagen på praktiken! Ska bli så skönt att vara ledig :) Börjar bli så trött efter så lite nu asså. Men det blir ju inte bara slappa hemma direkt, blir städa ett rum i taget, det ska vara RENT innan bebis kommer :) Fint! Och ska även fixa sängen. men då kan jag iaf vila när jag vill. Så det är skönt :) Hihi! Det är bara så synd att vi inte har pool här hemma denna sommar :/ Skulle vara så skönt att kunna doppa sig ibland :) Men men!

Idag ska jag på föräldragrupp 2/4, skulle prata lite om kjesarsnitt & sen smärtlindring. Får se hur det går idag, ska dit helt själv, kommer typ dö! Det är ba bita ihop för det är ju intressanta grejer man pratar om, så får försöka koppla bort min rädsla! :P

Ska nog gå och ta en powernap, så himla trött! Så hejdåååå, och varför jag inte skrivit något är för jag är för trött, har liksom inte orkat :P

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vad roligt med praktik ändå, kul att jobba på café! :) Men förstår att det blir skönt att vara ledig, lycka till med bebisen :)

2012-07-03 @ 11:34:26
URL: http://alltidcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0