Praktik dag 1 :)

Shit, nu är jag TRÖTT! Praktiken började idag! Fick dekorera 5 smörgåstårtor, göra 4 räksallader, 3 pajtallrikar & hjälpa till att vika/knyta wienerbröd! Så kul! Och när jag såg dom göra tårtor och bakelser och olika slags bullar, oh my god!!!! va sugen man blev! Det ba vattnades i munnen!! Och min dröm är att bli sån där nu, jag vill utbilda mig till konditor!! :D Men 3 år tar det fan.. :P Får se vad som händer!! Men guuu va jag vill ha tårta nu, antingen smörgåstårta eller vanlig! :) Iiiiik, muuuuums! Nu är jag sjukt hungrig och jag vet inte när vi ska äta? Dom ba drog utan att säga något, så ingen aning liksom.. Elliot är kvar hemma, får fråga honom vart dom andra skulle! :P

Är så sugen på att svulla ikväll, Andreas är ute, så då blir det lättare att svulla, haha! Jobbigt att göra det när han är hemma, för om jag vore han skulle jag bli äcklad så mkt som jag kan stoppa i mig.. -.- Haha.. Så passa på när man är själv kanske?! :) Någon film tänkte jag ta och ladda ner också! Men vet inte vilken, ska kolla runt lite :) Ja så ser min kväll ut haha :)

Imorgon hoppas jag att det blir av, att jag & A ska rensa och packa ner massa skit i lådor och upp i vinden med det!! Så jag kan börja med bebis sängen så fort det är fint väder igen :) Ska nämligen slipa och måla om den! :) så får ni se sen :)

Nu måste jag kolla vad som pågår här, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0