2/5

Gode morgon soliga onsdag! :D

Ääälskar att det är sooool :) Har vaknat, fixat kidsen, lämnat dom till skolan, sen hem igen & vilar en stund nu, innan jag ska till Mvc :) Åååh underbart att min man kan följa med, så får han också lyssna på ♥:at :) Men tycker synd om honom som är sjuk nu när detta fina väder kommit :( Usch.. Min bebo ♥

AHH! När jag gick upp imorse så ser man ju bättre nu när det är ljust hur bränd jag blev! Haha röd i facet! Shiet asså! Så är det varmt och svider lite, på läpparna med! Och jag hittar inte mitt j**la lypsyl!!! Så måste ha vanlig salva, men det torkar ju in hur snabbt som helst asså :P Gaasch vilket problem.. :P hahaa.. Finns alltid ngt att klaga på vettni ;)

Nu ska jag viiiila, sen måste jag upp, klä på mig tvätta ansiktet, sen börja gå mot mvc! Pösspöss
Ha en underbar morgon & dag alla ni fina!! :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0