:( :)

Igår vart det promenad dit & tillbaka! På vägen hem hämta jag pojkarna, sen gick vi hem. Jag kollade DH & softa, fick sjukt ont efter promenaden :( Åt mat, efter det åkte vi och begravde vår älskade Struffie♥ & efter det handla vi snabbt, sen hem & sooofta.. Har sovit jätte dåligt för jag har så ont.. :/ Vaknade jag av att jag var kissnödig så gick det knapp att somna om för visste inte hur jag skulle ligga..

Men det vart upp & hoppa iaf & lämna kidsen iaf.. Nu ska jag bara vila.. :( Tråkigt.. Försov mig också så dom kom försent :/ Dålig start på dagen, förutom att dom var på bra humör & solen är framme! :)♥ Nu kan den ju bara bli bättre :) Hoppas det här med höften/rumpan släpper också! Skönt det skulle vaaa :) Ne, ska kolla på DH sen GG nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0