Fredag 11 Maj

Godmorgon på er! Fredag idag sköönt!

Börjar 10 idag istället för 9, nice! Och P lämnade småbröderna, så fick sova länge! :) Efter jag slutat så ska jag hem packa lite smått, sen hämta kidosarna :) Det är ju fredag och dom borde få gå hem tidigare! ;)

Och det här med pokemon kort är ju poppis där i skolan! E tog med sig sin pärm igår tror jag, och kom hem med ingen pärm, för då har någon snorunge från hans klass snott den får hans plats i hallen! Där han ska få ha sina saker ifred för fan! Har så stor lust att skrika öronen ur smågrisarna för att den som gjort de ska säga & SKÄMMAS!! För sådär gör man FAN INTE!!! Grymt arg blev jag när jag fick höra de! Någon avundsjuk jävel som säkert har det riktigt skitit hemma som gör så. För att få någon annan att må dåligt. SÖK hjälp ist & berätta hurfan det är hemma din gris. USCH!!!
UPDATE: Hans lärare hade lagt undan den för den inte skulle försvinna ;) haha, im sorry för mitt morgon humööööör!
Nä nu måste jag käka frulle & fixa mig för att sedan åka till VL! :) pöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah ska du säga!

2012-05-11 @ 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0