Huh goddag!

Den här dagen har gått fort! Vaknade, snooza en halvtimme, sen var det ba gå upp, väcka kidsen samtidigt som man fixa sig, sen märkte jag att deras idrottskläder inte var ner packade.. Så fixa det, sen frukost till mig & dom, borsta tänderna, höra lite gnäll, sen gick vi, hemifrån 8.05 & dom ska vara i skolan senaste 8.10!! Sån tur jag hade att dom ändå var rätt glada & babbla md varandra om pokémon hela vägen till skolan! Huuuh! Så jag tror vi var framme kvart över 8 eller något.. Tog båda i handen & gick bara haha, inge slögående här inte!!

Från skolan & direkt till bussen för att dra till Vägledningsprogrammet som jag ska gå i 12 veckor nu, genom Arbetsförmedlingen! :) Det gick bra, var sjukt läskigt att prata i början men sen gick det hur bra som helst :) Väl där fick jag veta att vi ska vara där 3 ggr/v i 6 veckor, sen 6 veckor ute på praktik, hahaha tänkte jag då.. Får se hur jag mår då alltså, det börjar typ i juni någon gång & då börjar jag bli stor haha :P Och hela det här programmet kommer sluta 2 veckor innan BF haha :P Yäyä, jag kanske klarar det who knows ;)

Efter det träffa jag Evelina, som praktiserade där märkte jag :P Tog en liten mini lunch ute i solen & mös en stund :) Sen skulle hon fortsätta jobba och jag skulle hem & äta mer, var sjukt hungrig! Innan jag började med lunch så sopa jag hallen, tömde & fyllde diskmaskin, tvättade & hängde upp :) Sen gjorde jag lunch, blev någon slags pasta sallad xD



& efter det blev det en mini promenad till sopsorteringen med lite sopor haha.. Men det var apfullt i alla sådet var bara att ställa allt bredvid xD Tillbaka hem & nu ska jag bara slappaaaaaa :) Sjuuukt trött i benen :P
Ska nog kolla Gossip girl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0