Mysdag!

Ja grillning & mys vid ängen vart det idag :) Skit mysigt, skulle nog varit bästa om jag & älsk tog med oss en egen filt, så jag kan göra stora rörelser och sitta skönt utan att behöva tänka på att alla andra ska få plats haha! Känner mig redan klumpig, hur blir det i sommar tro? Hahaha ;) Äsch, då rör jag mig inte hemifrån, haha fifään. När vi kom hem så såg vi att jag bränt mig haha, men bara ena sidan av bröstet och näsan xD Hoppas det blir brunt sen ;) Så har jag lit färg iaf ;) Haha! Ne men vi mös, sen var det dags att åka hem till Salem!



Nu ska jag snart sova, upp & lämna kidsen imorgon, sen blir det Mvc :D Vi ska börja mäta magen hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0